FANDOM

Superseed Futbol Kulübü (veya kısaca Superseed FK) 2012 yılında Tech tarafından kurulmuş bir spor kulübüdür.

Futbol alanında hizmet veren kulüp 2012'de kurulmasına rağmen 2016'nın ilk çeyreğine kadar hizmet verememiştir.

İlk forma yapımcıları Macron'dur ve göbek sponsoru BlueGreen şirketidir. Sırt sponsorları ise Atalay Holding'dir. Bilinmeyen bir anlaşmazlık sebebiyle Macron ve BlueGreen şirketiyle yolları ayırmış ve Nike formaları seçerek 1 sezon boyunca Atalay Holding ile devam etmişlerdir.

2. sezon formalarında önde Tech Holding, arkada Atalay Holding ve şortta E-Şirketler Grubu ile sahaya çıkacaklardır. Formaları Nike yapmaya devam edecektir.
Sezon1Kit

(Resim 1.1) Resimde de görüldüğü gibi 1. sezondaki tek forma sponsorları arkada bulunan Atalay Holding şirketidir. Forma yapımı ise Nike tarafından sağlanmıştır.

.

Stadyum

Stadyumun planı 2012 sonunda yapılmıştır. Şehrin bir stadyuma ihtiyaç duyduğunu düşünen Belediye Başkanı Tech, uzun yer arayışları sonucu inşaanın yapılacağı alanı bulmuşlardır. Planlamaların ardından inşaata 2013 yılının başlarında start verilmiştir. VIP tribün şimdi bulunan yerden farklı bir yerde yapılmış ancak sonradan şimdiki yerine konulmuştur.

Skandallar

Tech Mimarlık Mühendislik şirketi bir çok skandala konu olmuştur. Stadyum eşit ölçülere göre yapılmadığından bir çok dava açılmıştır. Belediye Başkanı Tech ise bu durumu onaylamıştır. Bina, yapısal olarak eşit yapılmamıştır. Yıkılması gündemdedir.

Yapilacakstad

(Resim 1.2) Yapılması planlanan stadyum